ChatBox

Monday, November 9, 2009

Tugasan Minggu Keempat



Tugasan Minggu Keempat
Dari minggu ke minggu peserta Sehati Berdansa terus menunjukkan kehebatan masing-masing dengan tema yang berbeza-beza. Minggu keempat kesemua peserta diuji dengan cabaran yang bertemakan Malam Pesta Muda Mudi. Kesemua pasangan telah menerima lagu tugasan masing-masing di dalam Detik Sehati Berdansa yang disiarkan di Astro Ria (saluran 104) sebentar tadi.

Berikut adalah senarai lagu tugasan masing-masing:

Sazzy - Lagu Happy
Oshin - Rock & Roll
Didie - Apa Nak Dikata
Dira - Blue Suede Shoes
Sein - We Go Together
Isma - That Thing You Do
Mirna - Jatuh Cinta Lagi

Bertemakan Malam Pesta Muda Mudi semestinya pelbagai persoalan bermain-main di fikiran. Lebih-lebih lagi tentang jenis tarian yang bakal di persembahkan serta kelainan yang bakal dipersembahan oleh kesemua pasangan selebriti minggu ini. Kerancakan muzik yang dimainkan dan diiringi dengan gerak tari yang mempersonakan sudah sememstinya suasana seakan berpesta dapat diwujudkan.

Nampak mudah namun mampukah mereka menyahut cabaran ini? Untuk mengikuti perkembangan mereka saksikan Detik Sehati Berdansa jam 9.00 malam Isnin hinga Khamis hanya di Astro Ria (saluran 104). Juga layari laman WAP SB3 di telefon bimbit anda sekarang. Hanya taipkan SB dan hantarkan ke 32888 untuk mengikuti perkembangan selebriti pilihan anda dan jangan lupa teruskan mengundi!






Credits to anneesvinyl

Masih ingin menyaksikan gerak tari Dira & Ash di minggu-minggu yg seterusnya? Teruskan mengundi Dira & Ash utk membantu Persatuan Thalassemia Malaysia. Untuk mengundi:

Melalui SMS:
Taip DANSA DIRA Atau DANSA 3/5/10 DIRA Untuk (3/5/10 Undian)
Ke 32999
(Contoh: DANSA10 DIRA Ke 32999)

Melalui Talian Tetap:
Dail 13721/ 13723/ 13725/ 13730
Untuk 1/ 3 /5 /10 Undian & Tekan 3

Melalui Alat Kawalan Jauh Astro:
Tekan Butang R Di Astro Ria, Pilih DIRA

No comments:

Post a Comment