ChatBox

Tuesday, November 24, 2009

Detik Sehati Berdansa 3 W6 D2



Cabaran Buat Sazzy
Diam tak diam, Sehati Berdansa3 telah pun memasuki minggu yang keenam. Semua sedia maklum Oshin dan juga firdaus adalah antara pasangan yang telah tersingkir. Dan kini hanya tinggal lima(5) pasangan yang masih meneruskan perjuangan mereka.

Seperti biasa, dihari pertama latihan, pastinya semua pasangan selebriti sibuk menyusun strategi demi malam yang penuh debaran Sabtu ini nanti. Bagi pasangan Sazzy dan Nazril, tumpuan lebih diberikan pada langkah tarian. Cabaran bermula apabila Sazzy perlu lebih lembut dan lemah gemalai bersesuaian dengan tema lagu yang telah ditetapkan.

Tetapi lain pula dengan pasangan Dira dan juga Ash, dalam keasyikan menari tarian Bollywood, seluar Ash terkoyak semasa melakukan latihan. Ini menyebabkan sesi latihan agak terhalang dek kerana kemalangan kecil yang tak dijangka itu. Walaubagaimanapun Dira seakan teruja dengan tema minggu ini apabila menyatakan hasratnya yang ingin menjadi seperti Ashwarya Rai.

Bagi pasangan Sein dan Nana, kedua-dua mereka mengalami kesukaran ketika sesi latihan dijalankan. Gara-gara terlalu banyak bergelek menyebabkan perut Nana sakit. Selain itu koreografi mereka yang tidak kena dengan lagu juga menjadi penghalang begi sesi latihan hari ini.

Mampukah mereka mengatasi segala masalah yang dihadapi demi menyahut cabaran minggu ini? Untuk mengikuti perkembangan mereka saksikan Detik Sehati Berdansa jam 9.00 malam Isnin hinga Khamis hanya di Astro Ria (saluran 104). Juga jangan lepaskan peluang untuk bersembang dengan pasangan yang tersingkir di minggu kelima, Oshin dan Firdaus jam 8.00 malam ini di Astro@15 dan 9.00 malam di Butang R (Astro Ria).

Selain itu nasib pasangan selebriti menjadi fokus utama. Teruskan mengundi pasangan selebriti anda dan bantulah mereka memberi sumbangan kepada badan-badan amal yang diwakili. Undian anda amatlah diperlukan untuk memastikan mereka kekal beraksi di minggu-minggu seterusnya. Teruskan mengundi disamping terus membantu menghulurkan bantuan kepada mereka yang memerlukan.



Masih ingin menyaksikan gerak tari Dira & Ash di minggu-minggu yg seterusnya? Teruskan mengundi Dira & Ash utk membantu Persatuan Thalassemia Malaysia. Untuk mengundi:

Melalui SMS:
Taip DANSA DIRA Atau DANSA 3/5/10 DIRA Untuk (3/5/10 Undian)
Ke 32999
(Contoh: DANSA10 DIRA Ke 32999)

Melalui Talian Tetap:
Dail 13721/ 13723/ 13725/ 13730
Untuk 1/ 3 /5 /10 Undian & Tekan 3

Melalui Alat Kawalan Jauh Astro:
Tekan Butang R Di Astro Ria, Pilih DIRA

No comments:

Post a Comment