ChatBox

Tuesday, November 10, 2009

Detik Sehati Berdansa 3 W4 D2



Pasangan Dira Tertekan
Sedar tak sedar, Sehati Berdansa Berdansa 3 telah pun memasuki minggu yang ke 4. Semua sudah maklum dua selebriti telah pun tersingkir dari meneruskan perjuangan di Sehati Berdansa 3. Di minggu ini, bertemakan Malam Pesta Muda Mudi, semua selebriti memulakan latihan dengan langkah tarian yang baru,semuanya dapat di tonton dalam Detik Sehati Berdansa jam 9.00 malam.

Dengan tema baru pastinya pelbagai cabaran yang harus ditempuhi oleh setiap pasangan demi meneruskan perjuangan mereka di lantai tari Sehati Berdansa, selain mengutip derma bagi badan kebajikan masing-masing. Begitu juga Dira dan Ash, koreografi yang direka oleh koreografernya iaitu Ezrey minggu ini agak sukar menyebabkan banyak masalah yang dihadapi oleh mereka. Selain itu juga, mereka agak kurang berpuas hati dengan keputusan dan juga komen yang telah diberikan oleh juri.

Seperti pasangan Dira, tempiasnya juga terkena pada pasangan Sein dan Nana. Tekanan yang dialami oleh mereka akhirnya menyebabkan berlakunya perbalahan antara pasangan Sein dan koreografernya iaitu Dayana, sehingga menjejaskan sesi latihan untuk minggu ini.

Lain pula cerita dengan pasangan Mirna dan Noorah, mereka memulakan latihan minggu ini dengan begitu bersemangat. Hari ini Mirna meluahkan impiannya untuk memecah rekod Sehati Berdansa Musim 1 dan 2 sebagai jaguh sukan yang paling lama kekal beraksi di lantai tari Sehati Berdansa. Dek kerana semangat yang berkobar-kobar Noorah akhirnya mengalami sedikit kecederaan akibat terlalu banyak menari.

Apa pula perkembangan pasangan-pasangan lain? Untuk mengetahui kisah mereka, jangan lupa saksikan Detik Sehati Berdansa jam 9.00 malam ini hanya di Astro Ria (saluran 104). Dapatkan klip-klip video menarik menerusi Astro Mobile TV dengan taipkan AMTV dan hantarkan ke 26000. Juga jangan lepaskan peluang untuk bersembang dengan pasangan Enot dan Zainul pada pukul 8.00 malam ini di @15 (saluran 109) serta 9.00 malam di butang R (Astro Ria) dan teruskan mengundi pasangan selebriti pilihan anda.
 



Credtis to Astro



Masih ingin menyaksikan gerak tari Dira & Ash di minggu-minggu yg seterusnya? Teruskan mengundi Dira & Ash utk membantu Persatuan Thalassemia Malaysia. Untuk mengundi:

Melalui SMS:
Taip DANSA DIRA Atau DANSA 3/5/10 DIRA Untuk (3/5/10 Undian)
Ke 32999
(Contoh: DANSA10 DIRA Ke 32999)

Melalui Talian Tetap:
Dail 13721/ 13723/ 13725/ 13730
Untuk 1/ 3 /5 /10 Undian & Tekan 3

Melalui Alat Kawalan Jauh Astro:
Tekan Butang R Di Astro Ria, Pilih DIRA 

No comments:

Post a Comment